Halllååå där!

et var ett tag sen sist men känner för att skriva av mig lite.
Hade påsklov förra veckan, behövligt efter att under hela Mars bara varit ledig 4 dagar. Nu ligger man hemma med feber och halsont. Vet inte riktigt om ja får skylla mig själv efter 4 dagars festande. Men får hoppas de går över snart, har inte tid att sitta hemma flera dagar.

Som sagt, har varit 4 gaalna dagar fullt med festligheter och massa kul! Så kan säga att det får räcka ett tag framöver, nu sattsar jag på att komma igång med träningen och jobba på. Längar allt mest till nästa månad då jag och fanny ska flytta ihop i en 3:a på Blåsbo. Som jag längtar, blir lite fattigare men de är det värt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0