förkyld

Ja då är man dödsförkyld, vet inte om jag har feber eftersom jag inte har något att ta tempen med. Men man för väl skylla sig själv efter helgens bravader. Utgång torsdag med micke, bastu med grabbsen å emilia & utgång på fredag. Bussresa ut åt skogen & taxiresa för 1000 kr. Igår skulle jag också på fest men mamma låste in mig eftersom hon inte ville att förkylningen skulle blí värre. Slocknade äntligen på soffan vid 10, vaknade klockan 2 av att folk ringer... alltid lika kul, för jag kunde ju somna om? nej, halv sex kollade jag på klockan sist. Mamma väckte mig med frukost imorse, men det var inte mycket jag kunde stoppa i mig. Nu har familjen åkt iväg för att plocka svamp och jag sitter här hemma själv. Fundera på att ringa Emilia och få komma hem till henne och ta det lugnt, så tråkigt att vara själv. Klättrar på väggarna och det gör mina tankar också..

Helgen har iaf varit kanon :) i torsdags gick jag hem till micke efter jobbet, drack lite lätt där sen skulle vi ut och ta en öl. Men vi båda kände för att släppa loss lite gran så kan väl inte säga mer än att jag blev aspackad. Vi drog till cirkus, och de är alltid lika kul att umgås med han, haha.. Slutade med att han bäddade upp sovplats på sin soffan åt mig, satt på lite lugn musik och låg och klappade på mitt huvud tills jag somnade. Och jag slocknade direkt vill jag lova!

I fredags så gick jag han, och hans Anna på stan och åt. Sen åkte jag hem till Kolbäck och tog det lugnt med mammsen. Vid fem kom Emilia och hämta upp mig och tog med mig på en bastukväll med henne och grabbarma. Sen gick vi vidare hem till henne, fixade oss och körde i oss lite alkohol. Gick vidare ut på blue moon bar. Riktigt sjuk kväll mår jag säga, sjuk så jag vill behålla alla detaljer för mig själv haha.  Jag körde bussresa ut i skogen, tog taxi för 1000 kr och vettefan.. kvällen slutade iaf i Uppsala.

Nu ska jag hoppa in i duschen så man känner sig lite fräsch iaf :) tjingeling!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0