hur mycket kan man hinna med på en dag?

Måndag vilket betyder jobb. Känndes inge vidare för mig imorse, jag är fortfarande förkyld och illamående. Men tur så var det inte så mycket folk idag så vi blev klara lite tidigare. När jag slutade gick jag förbi banken och fick mina skattepengar ( äntligen måste jag säga ) . Sen drog jag och Emilia till hälla för att kolla på en jacka till mig men vi hittade väl allt utom det haha. Jag köpte ett line, poncho, halsband, armband sen mins jag inte om det var något mer. Sen tog vi oss hem åt lite tacos ( snabbt ) , åkte till hennes mamma och hämta papper, ner på stan för att skriva på en lägenhet, hem till henne och städa, åkte på visning. Allt detta gjorde vi på två tim haha.. Fattar inte hur vi han med allt, men det klara vi bra. Nu har Emilia åkt för att mysa lite och jag är kvar hemma hos henne. Synd så har man ju bränt alla broar här i vässan så jag får lägga mig framför tvn och mysa i min ensamhet.. Vilket känns rätt skönt ändå :)


Never mind, I'll find someone like you
I wish nothing but the best for you too
Don't forget me, I beg
"I'll remember", you said,
Sometimes it lasts in love but sometimes it hurts instead

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0