Jag försvinner ibland och alla frågar vad jag tänker på. Men jag kan inte berätta, för man får inte tänka så.

Ledig idag igen, och jag njuter :) . Sitter på altanen med en kopp varm choklad, en cigg i solen och bara mår. Kikar på lite kläder som ska köpas in när lönen kommer! Och snart kommer Emilia och hämtar mig så ska jag umgås lite med henne.

Har väl haft en skitzofremperiod på senaste, glad ena sekunden och tyst den andra. Men det finns ju anledningar till det "folk sägs att tiden läker alla sår, men dom har fel" , det är väl mer så att man lär sig leva med det och det är precis det jag försöker och det börjar bli bättre, vilket känns skönt. Men det finns fortfarande där och gnager ibland så är jag vet inte hur jag beter mig. Men snart är den där glada tjejen tillbaka för gått :) i hope!

Men snart smäller det!
Har väl inte mer att säga än att jag längtar tills slutet av månaden, då jag och Emilia tar tåget ner till Malmö. Vi ska festa loss lite med folket där nere och sen åker vi till Köpenhamn med hela Malmögänget och förmodligen en del ifrån Jönköping. Ser verkligen fram emot det! Finns så mycket jag ser fram emot nu och jag vill bara att tiden ska gå, ska spara lite slantar och dra på en hemlig resa, men mer än så säger jag inte "hihi" .



För mycke tid att tänka, på allt jag ser hos dig.
Jag vet att det går över, men det är lika svårt för mig.
Om du inte saknar mig så har du dina skäl, men älskling fly till mig.
Jag vill att du ska se att det regnade idag och det finns en mening med det....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0