höst

Hej!
Har varit ledig idag, är även det imorgon också, sweet! Idag har jag varit hos doktorn kl. 8 imorse, var väl inte speciellt roligt att gå ut i kylan då direkt. Sen har jag varit nere på stan och införskaffat mig mina första klackskor. OJ! Jo nu är det så att jag har aldrig ägt ett par och har nästan aldrig gått i ett heller. Men nu tänkte jag att det är dags efter allt tjat ifrån mina vänner haha. Har även beställt två klänningar som kommer om någon dag, längtar stort och hoppas dom passar :)

Har precis kommit hem ifrån emilias jobb, gick dit och hälsade på litegran. Nu ska jag lägga mig framför tvn och spendera resten av dagen/kvällen där. Det var allt för mig, tjingeling!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0