världens gladaste

Igår var det jobb till tre, sen blev det en solning på vägen hem. Hoppade in i duschen och fixade lite här hemma. Sen kom Helmer förbi och snacka lite innan vi drog iväg och handla lite mat. Bjöd över Anna också, så det blev middag för tre. Lite kynglingfile, kroketter, beasås och sweet chilli. Mumsigt! Vi satt och snacka lite och mosa i oss lite godis till efterätt. Helmer decka på soffan vid tio, helt död haha. Så Anna tog sig hemmåt. Jag började packa och fixa i köket och helmer vaknade inte av allt skrammel hah,. Lät henne sova kvar där i soffan eftersom de inte gick att få liv ur henne. Själv drömmde jag mardrömmar och kunde inte sova på hela natten typ.

Idag ringde klockan halv sju, gick upp med helmer och joina henne innan hon drog till jobbet. Jag har diskat, duschat, fixat och packat det sista nu. Ska snart gå iväg till jobbet. Idag åker jag till Uppsala och träffar min babe, som jag längtat :) så jävla glad tjej idag!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0