satan i gatan

här var det dött.. Har varit sjuk hela veckan så har inte haft någon ork att skriva alls. Inte hänt mycket mer än jobb, hälsat på mamma, å jobb..

I fredags slutade jag halv tio, sen mötte jag Adam vid stationen. Gick hem till mig, tog något glas vin och bara chilla framför tvn :) . Efter två på natten kom Fanny in ramlandes genom dörren, APRAK haha. Satt och snackade ett tag med henne å de va kul å höra! I lördags var det dags för jobb, jag och fanny tog sällskap eftersom vi börja typ samtidigt. Slutade fem och tog promenaden hem. Jag och Adam lagade tacos, tog ett glas vin och bara mös. När Fanny kom hem ifrån jobbet så hade vi filmkväll, såg "The next three days", å den var bra. Helt okej lördag mår jag säga :)

Söndag idag och vaknade av att Adam hade gjort fukost till oss alla tre, vilken kille. Fixade iordning oss sen gick vi till stationen för att lämna Adam, satt där och tog en glass i solen innan hans tåg gick. Efter det kika vi förbi Fannys jobb och sen gick vi och handla lite gott in för kvällen. Har precis ätit lite tacos idag igen, mums. Nu ligger vi i soffan och kollar på pensionärsjävlar och planerat ligga här resten av kvällen :) hur skönt som helst.



jag och fampan


plutten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0