finns det en finns det flera

Hej hej hej!

väckarklockan ringde 6 imorse, var bara för mig och fanny att pallra oss upp och gå ner i tvättstugan. Ända lediga tiden som fanns och det var på håret att vi inte hade något att ha på oss haha. Har suttit och gjort en fiskbensfläta på fanny nu på morgonen, vilket tog hundra år.. Nu har hon dragit iväg till jobbet och jag får en lugn stund. Känner nog ingen som stressar sönder så mycket som hon gör, även fast hon har hur mycket tid som helst på sig haha.. Nu har duschat och börjat fixa mig lite. Ska snart iväg till jobbet och käka tacos innan jag börjar :) muuuums!

Slutar ungefär halv elva, då drar jag och Fampan till Rodin som kikkar förfest nere på stan. Kan bli kul :) Får allt se. Men ha en kanon bra dag kära människor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0