smile

Lite om min helg!


I fredags rullade lönen in så jag och fanny tog oss till Café Gränden och åt riktig mat, vilket vi inte gjort på hur länge som helst. Så det var extra gott må ja lova. Blev lite shopping efter det, jag köpte mig ett par converse, tröja från Gina, ett prickit linne ifrån Monki och underkläder. Vid halv fem tog jag bussen mot Uppsala. Träffade Adam och mimmi, hans otroligt söta hund. Hade en riktig myskväll hemma, kunde inte bli bättre.

I lördags tog vi en tripp på stan och kikade runt lite, avslutade med en drink på magnusson´s i solen innan vi drog hem igen. Mot kvällen så gick vi och åt på resturang med Adams pappa. Hur trevligt som helst :) Käkade musslor för första gången också, var faktiskt helt okej haha. När vi käkat klart så drog jag och Adam hem till han, jakob kom också förbi. Drog i oss lite alkohol och ladda för utgång, men vi alla kände för att dissa det :) skönt!

I söndags var man väl inte speciellt pigg. Städade lite innan adams mamma & hennes syster kom förbi. Max kika också förbi en stund. Mot eftermiddagen kom Jakob och hans flickvän fräddan och åt lite middag med oss. Till kvällen blev det lite film mys för mig och Adam innan max kom & någon annan snubbe kika förbi igen. Jag bestämde mig för att stanna en natt till i Uppsala, svårt att slita sig där ifrån :)

Imorse tog jag bussen 20 i 7 mot vässan. Kändes väl sådär att säga hejdå till hjärtat.. Nu har jag precis kommit hem ifrån jobbet, ska väl inte göra så mycket idag hade jag tänkt. Jag och Fanny ska gå och sola om ett tag sen blir det nog film och nå gott :) helt okej på en måndag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0