UPPSALA!

Ja då var man hemma efter en galet härlig kväll i Uppsala.
Lite snabbt om våran helg.


FREDAG

Slutade halv nio i fredags, tog tåget mot Uppsala som gick klockan nio, var framme vid elva. När vi kommer hem till Adam frågar de om vi är sugna på lite party och självklart var vi det. Bytte om och fixa till oss sen drog vi till Saluhallen. Hur mycket folk som helst men grabbarna hade ju självklart vip så vi gled förbi kön, hur skönt som helst. Inne så blev det en hel del drinkar och shotar, dansade och hade rejält roligt. Men det slutade väl inte som man hoppades. Jag och Adam stog ute och rökte så kommer vakten fram till mig och säger "tyvär, men du är lite för packad så jag måste be dig och gå, men svep upp det du har först" , jag bara what? vilken vakt säger så? Stog med en drink och cider så de var bara och klunka upp det och gå. MEN på vägen ut kommer polisen fram till mig och säger "du är lite för full, så jag måste be dig gå" . Hur lyckas man bli utslängd två gånger på samma krog? haha. LYCKAT!

Jag och Adam gick och köpte mat medans resten av folket festade vidare, och så kom han på att han tappat mobilen. Så vi ringer den och de visar sig att polisen utanför krogen har den. Så de var bara att åka tillbaka. Fick skjuts av polisen haha. Sen åkte vi hem till adam käka och decka. Helt störd kväll men, jag hade jävligt roligt.


LÖRDAG

I lördags var vi något slitna. Vi tog en dusch och fixa oss medans grabbarna var på öl-frukost. Vid elva kom Jakob och hämta oss så drog vi till Philip som styrde hemmafest med sköna människor. Mot eftermiddagen blev Fanny riktigt sjuk så vi drog och åt sen skjutsa vi hem henne till Adam så hon fick sova och bli pigg till kvällen. Så jag, adam och Johan drog och festa vidare. Drog till någon club och hade riktigt trevligt, mycket sköna människor träffa man. Kan då säga att vi åkte nog taxi minst 10 ggr den dagen, vart vi än skulle så vinka dom in taxi. Rätt skönt om man har råd med det liksom haha. Senare vart vi så slitna så vi drog hem och sov. Vid åtta väcker fanny oss och ber oss komma upp och tagga. Så sliten och dåligt som jag mådde så tog de mig ett tag innan jag ens orka resa mig ifrån sängen. Vi drog till Saluhallen igen och röjde sönder på dansgolvet i någon timme.

SÖNDAG

Idag har vi varit riktigt slitna efter två dagars krökande. Har haft en riktigt kanonhelg, säger som fanny att det har hänt så otroligt mycket som man inte kunde tänka sig att man skulle vara med om, men det är något vi håller för oss själva. Får iallafall tacka Adam för att vi fick komma och alla inblandade för en jävligt underbar helg :)

Nu är vi hemma, legat på soffan hela dagen. Mår fortfarande hur dåligt som helst, skakat hela dagen och har knappt haft någon balans att kunna stå. Imorgon är det jobb som gäller, inte ett dugg taggad men det är bara att bita ihop.

Det var allt för mig nu, bilder kommer senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0