tjenixen!

Hemma i vässan igen efter en underbar helg med killen. I torsdags vart det utgång med Adam, Max och hans lillebror. Blev lite bowling innan vi drog vidare till Stocken. Fredagen var jag hemma och tog hand om lille jycken mimmi medans adam var på jobbet, sen hade vi bara en myskväll hemma för oss själva. I lördags så kom samme och gustav över på lite tacos och fotboll. I söndags åkte jag och adam hem till hans mamma och åt lite middag med hans familj. Lite snabbt om min helg, och den var bra :)

Igår tog jag bussen 08.10 till vässan, direkt in på jobbet. Kan ju säga att det var skönt att komma hem och det tyckte nog en annan person som stog och vänta vid dörren när jag klev in. Vi hade en myskväll hemma i soffan med godis och film. Snackade en massa om vad vi haft för oss i helgen :) .

Idag är jag sjuk, eller mår så jävla sämst. Ont i magen och (ap)ont i halsen, ikke kul. Nu ska jag ut och röka sen lägga mig och dö framför tvn hela långa dagen.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0