onsdags chill

Igår kom pappa och hämta mig mot kvällen så gick vi ut och åt på kinaresturang, mycket trevligt :) . Efter käket så gick jag hem till Andre där jobbgänget var. Vi skulle förfira Nina som fyller år (idag). Satt där ett tag sen tog vi oss till pitschers och tog en öl innan vi gick vidare till pluto. Lite smått segt i början men sen ramla det in folk. Hade en rolig kväll :) Gick hem till ett har jag för mig, och vem ligger vaken? jo min sambo Fanny. Så blev en godnatt cigg innan vi gick och la oss. haha.



Tur att man gick hem i tid igår så man är hyffsat pigg idag. Nu ska jag börja gå till jobbet och äta lite frukost innan jag börjar. Spy lite på eleverna idag också kanske :) Nerå skämtosido. Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0