maj

hej hej hej, hemskt mycket hej! jo ni det är något som suttit i huvudet efter Uppsala.

Vaknade med världens huvudvärk idag, ont i halsen och mådde hur dåligt som helst. Men jag var ändå rätt glad till en början på jobbet, skulle få potionera och alla kolla på mig tills jag läste menyn. Och så är det köttbullar,potatis och sås. Finns inge värre än det, och alla börja skratta. Kom hur mycket folk som helst också. Inte nog med det skulle man springa ner till garderoben och kuta runt överallt. Usch, helt slut när jag gick där ifrån. Fanny kom till jobbet och mötte upp mig, handla lite innan vi gick hem. Hon drog till jobbet vid halv fem och då somnade jag på soffan. Vaknade för ett litet tag sen och kan säga att jag mår fortfarande dåligt :/ tänkte försöka stoppa i mig något att äta och se om jag mår bättre. Får hoppas så! Känns som att halva mig är kvar i Uppsala.




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0