klumpig?

blev en solning efter jobbet, tyckte att det behövdes. Sen var det raka vägen hem och direkt ner i tvättstugan. Gick upp och började fixa och dona lite och kom på att jag kunde ta en promenad hem till pappa och hämta lite saker. Hittade en massa sommarkläder och mitt i allt rotande så kommer jag på att jag har tvättstugan! Smart tjej eller? Nej.. Skulle ta en tim att åka buss och att gå hem med alla dessa grejer vägrade jag, så vad gör jag? Jo jag ringer taxi. Så säger taxichaffören att han måste ta en omväg för att de håller på att de stängt av E18. Kul dyrt! Sprang ner i tvättstugan direkt och klumpiga fanskapet själv tappar hela oboyburken på alla kläder i tvättstugan. Så nu har jag mer tvätt än när jag började. Bra dag :)

Nu ska jag gå och köpa pizza,
det känner jag mig värd haha..
ska spendera resten av kvällen framför tvn.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0