feels so right but it´s just soo wrong

Har precis kommit hem ifrån jobbet, till en nystädad lägenhet. Har man en ängel till sambo? Oja, hon har gjort det så fint :) . Nu har hon precis dagit och jag sitter och poppar musik förfullt.

I fredags blev det jobb till halv elva, sen gick jag och fanny hem till Micke och festa lite med folket där :) hur trevligt som helst, som vanligt. Drog och partaja vidare på bmb, jag skulle ta de lugnt men det har inte hittat gränsen där man slutar dricka haha.. Blev lite bråk där också så vi drog där ifrån vid ett. Hade det roligt ändå må ja säga.

i lördags började jag klockan elva, man var väl inte i bästa jobb tillståndet då kanske. Gick helt okej ändå. Tur har man ett skönt jobbgäng så man skrattade igenom sig hela dagen. Folk borde tro att vi var cpstörda, men de är vi iofs. Hur skön dag som helst iaf :) Slutade vid åtta sen drog jag hem och somnade på soffan direkt.

Idag var det jobb elva igen, utvilad igemfört med vissa andra på jobbet ;) . Kan ju säga att de är skönt att musiknördarna har dagit hem, speciellt en kille som var överallt och jämt som bara stog och glodde på mig utan att säga något haha, så jävla konstig människa. Nu ska jag ta en dusch och lägga mig på soffan, är väl inte på världens bästa humör tyvär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0