å jag mår bra?

Igår så åkte vi hem till Gustav och kikade hockey med han och Alexander. Tog några glas vin också, det var ju trots allt lill-lördag. När hockeyn tog slut så tog vi oss ner på stan för att kolla läget. Gick förbi billan men där var det dött så vi gick vidare till pitchers. Satt där ett tag och umgicks med lite folk. Förstår inte hur jag kunde bli så full som ja blev, men de är väl något jag alltid lyckas med. Hade en trevlig kväll ändå :)

Har varit som en zombi idag på jobbet, fyfan så sliten man kan vara. Nu är jag äntligen hemma och har planerat att ligga död framför tvn resten av dagen. Imorgon är jag ledig, fanny lika så. Lönen rullar också in, så blir lite shopping innan jag tar mig till Uppsala för att träffa babe.

Ne nu pallar jag inte detta längre, hejdå!


sis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0