kanon dag!

Nyss hemkommen ifrån Eskelstuna. Vi var först och åt någonstans långt borta, mycket gott! Sen åkte vi till Tuna Park och shoppade lite, blev sommarkläder för han, Fuskis! En sista trevlig dag tillsammans:) den var riktigt bra! Nu kommer man inte se han på ett år eller något. De här köpen blev de för mig:


bh & trosor
Kavaj
Linne
trasnparant schorta
transparant t-shirt/shorta.


Mamma börja prata om att hon tyckte jag skulle åka till USA och bo hemma hos Karin (mammas bästa kompis) , jobba där ett tag eftersom hon är chef på en resturang. Sen dra iväg och åka utomlands för pengarna man tjänar ihop. Lite sugen blir man, fast det är ju att ta steget som är svårt. Vet inte om jag vågar för det är ju liiiite lång hemifrån om sagt. Fast jag skulle tänka på saken :)


Nu ska jag fixa lite i rummet sen lägga mig och kolla på film å mysa.
Imorgon är det jobb, bara lunch skönt nog :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0