ons

Träffade fampan efter jobbet igår, gick och åt mat å snacka en massa :) .. Efter det gick ja på stan i väntan på att Daniella skulle komma och hämta mig. Inköpte en bh, trosor och ett par leggiens. Jag och Daniella åkte och solade, mycket skönt! Sen åkte hem till pappa och hälsa på han, var ett tag sen man var här så att säga.

Nu ska jag börja fixa mig sen ta mig till jobbet, funderar tilll och med på om jag ska ta en promenad? hmm. får se hur stor orken är.. Ikväll efter jobbet så tar jag med mig Fanny hem till kolbäck, det tycker jag att jag gör rätt i. Ne nu äre bäst ja fixar mig :) tjingeling!

nää men..
du och dina spel tråkar ut mig, så hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0