shopping

Haft en heldag på stan med min bästa vän fanny. Shopping och massa skitsnack, det har varit riktigt mys. Även fast jag försov mig, missa tåget och även bussen efter det, fick då skjutss av hampe så gick inte bilen igång, även skivorna i bilen funka inte som ja valde. Allt ja planerade att köpa på stan var anntingen slut, inte i rätt stolek eller i fel färg. Wiho! Rena otursdagen egentligen. Inte riktigt vad våra shoppingdagar brukar se ut för mig och fanny, brukar vara en massa köp men hittade kannpt något, sämsta utbudet. Men några köp blev det trotsallt :) som:


• 2 linnen
• en tröja
• parfym
• solbrillor
• ett par skor
• jobbskjorta
• svarta jeans
• kavaj


Kom väl hem vid åtta tiden, har nyss kikat film med mammsi&rick. Nu ska jag ta och städa mitt rum snabbt, eftersom hela garderoben ligger på golvet från morgondens försovning och panik. Sen blir det att sova, har en riktigt rolig jobbvecka att se fram emot. Så Herrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0