sweet

här har det varit dött, lika död som jag var förra veckan.
Har jobbat, jobbat jobbat.. Mer har det väl inte hänt.
Var guldstänk i torsdags, för er som nu vet vad det är.
gick helt galant, för att vara första gången ja jobbat på en stor fest.
Även om man var något trött efter 13 tim jobb, sen 10 tim dagen efter.
Var ut och chillade med de ifrån jobbet på fredagen.
Lördags vart det jobb till elva sen drog jag till kolbäck.
Johan bjöd på fest, så blev chillparty med bönderna.
Söndagen njöt jag bara av att vara ledig, sov bort hela dagen.
helt okej kväll tycker jag allt.

Idag har jag jobbat, sen gick jag och helmer och sola.
Kände att de behövdes, så jävla blek som man är.
Nu står tvätta och städa på schemat, så tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0