helgsen

Jobbade 12 tim i fredags, slutade halv elva. Något sliten efter all mublering men de var bara att fixa sig snabbt sen dra till Robin Stärling på förfest. Jag, fanny och Helmer han ju iaf förfesta i nästan en tim och dra i oss två liter vin innan de var dags för krogen. Blev bmb offcurse, hällde väl i oss en och en annan shot & annat, vi som skulle ta det lugnt ? de gick ju sådär haha.. Hade jävligt kul iaf även fast man var för dragen, dansa på baren och allt vad som nu hände :) Efter krogen drog vi till bc och åt, vet inte vad som hände där? Matkrig lr vadå? jaja.. Tobbe skjutsade iaf hem mig till kolbäck :) sköööönt! Tog en dusch av tanken att ja skulle bli piggare och nyktrare, men kan ju säga att ja bara vinglade och halvamla haha.


Lördags var det bara upp och dra till jobbet, 14 tim framför mig. Härligt! Tur så var det inte bara jag som var bakis märkte jag. Kan ju säga att hela den dagen var hemsk & världelös. slutade vid halv tre någon gång. Då var det bar hem och sova.


söndags så åkte jag och träffa jonas, vi tog oss en varsin pizza och snacka lite skit. Sen kom Helmer och hämta mig när de var dags för jobb. Var något jjävla död på bilfärden hem, kan ju säga att jag decka direkt när jag kom hem..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0