oh vilken härlig dag

Hej hej hej, hemskt mycket hej!
Har precis vaknat och jag mår.. så jävla dåligt! Fanny jobbar och jag ska börja storstäda här hemma innan hon kommer hem.

Igår var det sista dagen på jobbet sen är det sommarlov där ifrån. Kollade mest när alla ungar som äter hos oss sprang ut och tog studenten. De gjorde ju det ifrån vårt hus så tror du man blev nå sugen på att ta den igen eller? Alla glada och fulla, säger Grattis till er alla som tog den! :) . Efter jobbet drog jag och tessan ner i parken och träffa andre och hans kompis och chillade ett tag med en cider. Sen träffade jag Micke och fikade, kan ju säga att de är en kille som är så förjävla rolig. Vid sju skjutsa han hem mig och ja börja fixa mig, fanny kom hem och efter åtta drog vi hem till Tessan där förfesten höll till, och det är allltid lika trevligt. Efter elva tog vi oss en taxi och körde ner till sjökrogen och festa vidare där. Vet inte om det blev för många shottar? drinkar? cider? Full så in åt helvete blev jag. Jag och fanny avslutade med att äta donken sen hem och sova!


Ne nu har jag inte tid med det här, springa till affären sen börja fixa och ska även packa.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0