tack och godnatt!

har varit i västerås och hälsat på mamma och hälsat på, hon har fått fel på avloppet för två veckor sen och nu i torsdags har det visat sig att hela området har fått avkoppsvatten i hela källarplan. Villket var där jag hade mitt gamla rum med alla kläder i kartoner på golvet. Det betyer att alla mina kläder är förstörda av allt avloppsvatten. Var där nu och hjälpte dom plocka ihopp allt i en hög. Och mamma bad mig innan att inte kolla ner i påsarna och självklart gör man det och ser alla kläder som är förstörda, blev helt knäckt verkligen...

I torsdags så drog jag och killlen till gävle och hälsa på jakob, drog en utgång. och hade det trevligt. Nu skriver jag klart och tänkte bara säga att detta var ett fyllle inlägg. Nu ska jag mysa med min bästa pojkvän som är värdleens bästa kille.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0