min helg i västerås

Här har det varit dött bra länge. Har flyttat till Uppsala och det där med att blogga har inte känt som min grej här borta. Men besökte ju västerås i helgen så den känslan kom tillbaka, så vill skriva av mig lite. På fredagen satt jag mig på bussen till västerås, lite små nervös eftersom jag inte varit där på länge. Drog direkt hem till Micke och umgicks med några där. Blev väl lite alkohol, självklart. Vi tog oss till öltältet sen vidare till bill och bob. Jag vimsa runt och han nog träffa en jävla massa på så kort tid. Slutade på bmb med johan och johan, och man vet ju själv hur det går då. Blev APRAK! Sig mig inte vad som skedde den kvällen, blev iaf förföljd av någon desperat grabb som jag försökte bli av med i någon timma.. hah

I lördags så gick jag hem till micke och köpte med mig lite mat till oss och hans brud. Sen skjutsade dom mig till kolbäck så jag fick umgås med mor min och resten av familjen. Mot kvällen så kom Reve och Anna och hämta mig så åkte vi ner till öltältet och lyssna lite på Petter :) . Vid tio gick jag och mötte fanny så drog vi ner dit igen. Träffade en skykjävla massa glada vänner och dansade som fasen där i öltältet. Hur kul som helst! Men sen så drog jag, fampis, sebbe och hampus vidare till tabasco och shotta lite sen vidare till bmb. Om vi hade kul? OM VI HADE! Körde väl som fan på dansgolvet för det mesta, de spelade ju alla mina favoriter så det var svårt att motstå att shaka lite. Jag och fampan slutade med lite donken, vilket satt fint! Sen tog vi taxi hem och stannade vid ok för att köpa cigg, så träffar vi på någon grabb som hoppar in och säger att han ska åt samma håll och betalar? Inte den blekaste om vem den personen var men de tackade man väl inte nej för.

i söndags var man inte pigg alls, fanny blörjade babbla en massa om gårdagen och kände att mitt mine inte hade hängt med riktigt. Haha, jaja sjujävla galen helg iaf! Kul och träffa alla vänner :) , har nog aldrig träffat så många konstiga människor heller för den delen.


 Ne nu ska jag fixa mig och vänta in pojken min innan
vi ska ut och äta lite middag och hasa i oss lite öl kanske :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0