försovit mig!

helt sjukt, önska att man var morgonpigg ibland. Vaknade för en tim sen, lite smått panik för att jag började klockan 7. Var iofs en tidsfråga innan detta skulle hända. Igår var jag och gubben ute och åt på Lingon, hur mysigt som helst. Efter det så drog vi hem till christopher som kikkade förfest. Ensam tjej, men har börjat van mig lite nu. Vi drog vidare till Flustret sen tillbaka på efterfest. Hade jätte kul kan jag säga :) Sen slog klockan lite för  mycket så vi köpte med oss en kebab hem sen hem och sov klockan 4.

Har precis tagit en dusch och nu ska jag börja fixa mig lite och dra iväg och fixa passet innan jag börjar jobba klockan ett. Vet inte om det är bra eller dåligt att killens mamma är min chef men + att vi ska ut och äta med familjen idag. LIIIITE pinsamt kanske hah! Jaja nu har jag inte tid med det här med, trevlig helg folket!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0