You're the target that I'm aiming at

Idag har vi rensat rummet nere i källaren som ska bli mitt rum. Har hållt på nästan hela dagen och allt är inte borta än eftersom vi haft det som ett föråd typ. Så nästa vecka ska de börja målas och fixas :) Kommer nog bli rätt bra när det är klart. Skönt att få ett eget rum eftersom man inte haft ett riktigt under tiden man bott här i kolbäck. Så det ser jag fram emot :) hehe..
Imorgon ska jag sitta barnvakt till min lillebror. Mamma & Rickard ska iväg till en kompis så de kommer inte hem fören på lördag. Får se vad ja och freddan ska hitta på för bus :) blir iaf mystajm & film mot kvällen. Fanny kommer troligen efter hon slutar jobba, hoppas jag på. Får se vad hon säger om kolbäck haha.. Närå så illa är det inte, börjar smågilla det här stället.


And I'm not gonna stand and wait
Not gonna leave it until it's much too late
On a platform I'm gonna stand and say
That I'm nothing on my own
And I love you, please come home

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0