ons

då var det onsdag. Anna ringd igår kväll och undra vad som hänt med mig? Eftersom ja varit helt spårlöst borta nästan. Jag har verken pratat med någon eller gjort nått det här året. Hon var nog den första ja pratat med .. Men de slåg mig också, vad fan är de som händer? det här är inte likt mig för brukar ju alltid ha mycket för mig. Det här måste ändras! Men de får bli till helgen haha.. För jag trivs så bra här i kolbäck, lugnt och skönt :) skämtosido.

Nu ska jag ta en dusch, fräscha till mig lite och kanske ringa en vän? Sen blir det en riktig slappdag med familjen, vilken familjetjej jag blivit. Blev ju som sagt inge västerås, snökaos här i kolbäck så det går väl inga bussar eller tåg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0