min helg

TORSDAG. Fampan och jag gick och simma här i kolbäck, körde även en solning på det. Sen vart det filmtajm för hela slanten :)
FREDAG. Lönen rulla in, mycket glädje mår ja säga. Så kul när lönen kommer några tusen extra än vad man väntat sig. Så jag och Fampan åkte till västerås. Drog en rejäl shoppingtur. Köpte två par jeans, tröja, linne, skärp, jobbskjorta, två andra linnen och allt vad de nu var. Drog även förbi systemet innan vi gick hem till damberg för att fixa oss. Sen kom jonas och hämta oss, åkte hem till han och där bjöds det på mat :) . Drack lite vin och spelade "med andra ord" och fyfan vad de garvades. Avslutade med lite fuck the diler innan vi tog oss ner på krogen. Blev först tabasco, och ja jag var råpackad. Så tog lite luft och nya tag innan vi drog till bmb. Och när man väl börja bli normalt berusad så köper grabbarna in chmpange. Där försvan mitt minne och körde väl rådecken när ja kom hem.. eller vad vet jag.
LÖRDAGS kom jonas och micke och häma mig, drog en lite shoppingtur. Seb åkte ja och jonas hem till han, somnade i soffan båda två haha.. vaknade klockan sex med lite panik. Han drog iväg och jag blev kvar. Bjöd hem anna och tess, blev lite förkrök där för oss :) hade jävligt trevligt. Sen drog vi till bmb, blev ju en hel del dricka där, rödlyset och massa rosé. Så ja, det gick ju åt skogen och mins inte ens hur ja kom hem. Skönt!

Hade en jävligt bra helg, hur som helst!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0