lalala-laaaaa

i onsdags följde fanny med mig hem efter jobbet. Tog det bara lugnt, kika film och åt godis. vaknde inte fören klockan två på torsdagen. Tror nog båda var helt slut haha.. Var ute och gick en sen simma vi. När vi kom hem så smörjde vi in oss och dansa nakendans med skön musik haha..

Igår så åkte vi till Sala. Fixade oss och drack lite vin. Sen kom ida och johan och hämta oss så åkte vi till Damberg, han styrde förfest. Sen drog vi ut på bmb. Var helt okej kväll, kunde ju vart roligare. Men en annan har väl tröttnat på att gå ut nu. Åkte väl hem vid ett någon gång.

Hemma i kolbäck nu, mamma kom och hämta mig på stationen. Har precis ätit lite och nu ska jag lägga mig i sängen och kika på en film :) skööönt! Vila upp mig till morgondagen då de är personalfest.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0