1/4

igår kväll var jag och mamma uppe och snackade en massa, drack lite vin och så. Gick inte och la oss fören klockan sex tror jag. Vaknade idag vid halv tre haha.. Skönt att man vänt på dygnet totalt. Idag blir det bara lugnt hemma, om ja inte ska träffa *. undrar varför jag jämt ska ha den oturen, alltid något.. Imorgon ska jag ner på stan och käka lunch med oscar :) om de blir som planerart. Sen kanske träffa emilia? om hon nu vill de (har inte frågat). Blir lugnt för mig i helgen, ska sitta barnvakt åt lillebror fredrik medans mamma&rickard ska iväg och käka hemma hos några. Ne nu ska jag hoppa in i duschen sen hjälpa mamma med maten, tjingeling!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0