crazyy

FREDAG.
åkte till jobbet och träffa Helmer, drog ner på stan och åt lite mat sen åkte vi till Jonas. Gav han en kladdkaka, fixa oss, tog ett glas rose och umgicks lite. Vid åtta drog jag och Helmer vidare till Tessan och festa lite med jobbarkompisarna. Drog vidare till bmb och ja skulle hålla mig lagom full men så blev det inte. Helt svart efter krogen + att jag tappad min väska ( med bankkort, pengar och allt.. ) .. Vettefan hur man lyckas, crazy kväll! Tur att man har bra vänner som har koll på en iaf :)

LÖRDAG
Åkte ner på stan och träffa Helmer innan ja börja jobba. Börja halv tolv och kan ju säga att jag inte var pigg. Gick hem till jonas efter jag sluta, kan ju säga att lägenheten hans var helt förstörd efter fredagsfesten. Lyckan var ju att jag blev bjuden på pizza sen somna jag i soffan. Helt jävla död och ångest! Börja väl inte fixa mig fören halv åtta när allt folk ramla in för dörren. Firade jonas och hade det treligt :) Åkte till krogen nykter för första gången på länge. Men minnet sviker ändå där inne, hur fan ja nu lyckades med det. Slutade med efterfest på statshotellet iaf haha.. hade rå kul :)

I söndags låg jag i sängen hela dagen, sjuk och bakis på samma gång. Kunde inte röra mig för då snurra allt. Och idag sitter jag barnvakt, med feber och med en lillebror som har över energi. Hur kul som helst! ska lägga mig och sova nu för snart kommer mamma hem. Kan ju säga att sportlovet kom riktigt bra tajmning, ledig tills på fredag.


godnatt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0