hoy

Igår (söndags) träffade ja Hampe & hans syrra på tågstationen, fick lite sällskap av dom påvägen hem. Skönt att se att någon annan var slitnare än mig, haha hampe! När ja kom hem hade mamma bakat så hade även vårt besök också. Så smackade i mig massa gott. Sen gick ja ner och la mig och sov. Vid tio ringde mamma och väckte mig och fråga om ja ville ha pizza, självklart. Haha jävla fetto man är :)

today
Har varit på leksaksaffären. Fredrik ville ha en legogubbe, och  självklart inte villken som helst utan en speciell legogubbe. De jävliga var ju att påsarna som dom ligger i är blåa. Så mamma och jag satt på leksaksaffären och leta igenom, kände och klämde på alla påsar för att hitta rätt gubbe.. haha, hitta den tillslut :) . Åkte och hämta fredrik på skolan och tror ni han blev glad när han öppna? helt hysterisk glad. Finns då inget bättre än och se någon sådär lycklig hihi :) .

Nu har precis städat mitt rum, tagit en dusch. Och nu ska jag upp och hjälpa mamma med maten.
tingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0