bara å gilla läget

igår blev det en tripp på stan med fampan. Mycket länge sen man såg henne. Gick och skulle lämna tillbaka fredriks skor, som var köpta för 4 mån sen och gått sönder. Tänkte att de här kommer inte gå, så ja och fanny tänkte "fan vi kör som Anna på solsidan"..Och de gick galant, fick ett par nya :) vi är fan bra ( driver ) . Tror nog vi båda var rätt övertrötta och inte hade någon lust att shoppa, utan vimsade mest runt haha.. Blev iaf några köp. En tröja, bh, toffsar och strumpbyxor.

Tåget var försena idag, 40 jävla minuter, hur lyckas dom jämt? Kom försent till jobbet. Men de gick galant idag iaf, till skillnad från förra gången jag var i disken haha.. Efter jobbet så gick ja och gymma på glada oxen, har lite beslutångest om ja ska börja där eller någon annanstans. Får allt se, nästa vecka ska ett vara köpt iaf! Jag och mamma har nyss suttit och kollat på lite frisyrer. Jag och hon ska klippa oss på måndag, ska bjuda henne :) Får se hur de blir. Lite nervös för kommer säkert få klippa bort en dm. Så jävla slitet är det, och hur kul är det?


Imorgon blir det en tripp på stan med emilia efter jobbet, sen så kööööör vi och höjer glasen. För jag är ledig på lördag, wiho.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0