vinter-ångest

Hejsvejs! Nu var det länge sen ja skrev här, IGEN! Men det har snöat vilket betyder att vinterångesten har kommit till mig. Som vanligt såhär inpå jul, jag hatar julafton! Så åkte hem till mamma tidigare, åt lite mat, somnade och nu sitter jag här. Har laddat ner Gossip girl avsnitt som ja ska ligga kika sönder hela kvällen/natten hade jag tänkt.


Har väl hänt en del sen sist
• Var ju i Malmö och hälsade på kära folket där nere, skit kul!
måste säga att ni alla är riktigt sköna prickar.
• Köpenhamn, en resa med mycket bra&dåliga minnen.
• Uppsala och rättegång, men de håller jag mer för mig själv,
var däremot riktigt trevligt att träffa Atossa och dom, länge sen :) 
• Jönköping till Stockhouse med malmöborna,
galen helg eller rättare sagt cp haha.
 men som vi sa, "det som hände i Jönköping stannar där"
• Och lite smått och gott här i vässan, men nu laddar jag för en
 nykter helg för det börjar bli liiiiiite vilt för min del.

Nu ska jag upp och väcka mamma, sen ska vi göra iordning
lite kvällsgott och sätta oss i soffan och mysa till en film :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0