I love the way you lie

HejHej!
 
Idag har jag och adam varit på fyrishov och badat och roat oss som små barn, åkte kanor och tävlat hinderbana, var lite små kul faktiskt haha! Efter det åkte vi hem och börja städa, lagade lite mat tillsammans sen städat klart. Vi ar nämligen varit på ikea i veckan och köpt en massa saker till lägenheten, lampor, tavlor, möbler, mattor, och lite smått och gott. Så nu ser det lite hyffsat bra ut här hemma :) innan de ska renoveras och fixas mer. Nu är Samme här så vi ska lägga oss och kolla på en film och njuta av kvällen.

Imorgon så blir det jobb på Uppsala Reggae Festival med Ua-tjejerna. Halv 1-6 sen kommer man in hela veckan :) Får nog hoppas det blir kul, men det tror jag allt. Det var allt för mig, och jag mår bra här i uppsala, mer än förväntat!

Tjingeling allt folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0