Why is everybody so serious

 Igår blev det 11 tim pass, igen. Var hur vidrig skolmat som helst, kalops eller fläsk och bruna bönor ... Så jag, helmer och nina drog till donken och köpte mat, och det satt fint! Vet inte om vi alla tre var övertrötta men skrattade oss igenom hela jobbardagen igår. Tror nog de mesta av personalen undra vad det var med oss haha. Ja roligt hade vi iaf :) Slutade vid tio, och då kommer ja på att jag tappat bort min skåpsnyckel, så jag och nina sprang runt och leta över allt. Hitta den tillslut och då hade jag tyvär missat bussen!! Min vanliga otur. Kom väl strax efter elva, dök rakt ner i sängen direkt.


sitter hemma hos pappa, ska snart dra till jobbet.
Det är torsdag och sista långpasset.
imorgon är jag LEDIG! Hur skönt som helst!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0