Do it like a dude

igår blev det jobb till tio, sen åkte jag och träffa anna. Vi drog en utgång på bmb. Var helt okej även fast det inte var mycket folk. Blev en massa dricka, dans, armbåge på läppen så jag börja blöda, stört folk ( jag och anna går och sätter oss vid ett bord, så kommer Tony fram och snackar, och så kommer det en brud och lägger sig på bordet och skriker "VART ÄR EMELIE, VART ÄR EMELIE" , 5 min senare så kommer en till brud och lägger sig på bordet och skriker "VART FAN ÄR HAN? VART ÄR HAN?" haha, börjar ju undra vad de är för fel på folk som lägger sig och skriker hysteriskt). Tappa även plånboken ( inte första gången de händer) . Käkade på subway sen efterfest på hotell sen hem och sova.

Prata nyss hem Helmer, snackade om kvällen igår b.la om några psyk brudar. Sen ringer jag emilia, berättade samma sak så får ja höra att hon var en av dom där "psykbrudarna" hahaha.. skönt att min egna vän sitter och driver med mig och inte känner igen rösterna. Sååå jävla bra, lack man blir!!


Nu ska jag lägga mig och vila en stund till en film. Sen äre bara att fixa sig och dra till Tessan. Blir god mat, alkohol i massvis och massa trevligheter med jobbarkompisarna :) . Första gången vi ALLA är lediga en hel kväll på jävligt länge så passar på att njuta tillsammans.  Blir kanske en utgång på det, men vi får se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0