sweeet

vaknade 11.15 av att jobbet ringde och väckte mig och fråga vart jag höll hus. Började klockan 11, och så ligger jag i sängen i kolbäck. hm.. var bara att kuta upp och ta bussen 11.20 som går utanför mig. Sprang till jobbet ifrån stationen, ner och byta om och upp och springa på jobbet. Skönt dag att börja med så här efter lovet.

Efter jobbet gick jag och sola sen åkte jag hem. åt mat, in i duschen, alexander kom och lämna mina saker ja glömt, ut och cykla med min lillebror (som ja lovat han i över en vecka), städa, hjälpa mamma.. Stressad dag mår jag säga.

Nu poppar jag musik och packar :) för på torsdag flyttar jag och fanny till gideonsberg :D WOHOO!

Fullt upp denna vecka må jag säga.
onsdag jobb 10.30-21.30?
torsdag jobb 10.30-15.30 , flytta. packa om till uppsala
fredag jobb 10.30-21?, åka till uppsala.
Lördag ÄNTLIGEN, festa med våra sköna ua-bor :)
Söndag hem till vässan, bakishäng i min & F place :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0