sunshine

Igår tog jag en promenad hem till johan och hämta mina saker, prata lite skit i solen sen gick jag hem igen. Tog med min lillebror till lekparken en snabbis så han fick springa av sig så plocka vi tussilago :) . Sen tog jag tåget till Sala. Hem till Fanny för lite grillning, vin och massa prat :) de gillas!

Idag har vi suttit på balkongen och stekigt i solen hela dagen. Njuter av att vara ledig :) Hon slingade även mitt hår idag, blev inte så stor skillnad utan blev mest ljusare. Nu har vi precis varit och köpt cigg & godis, så ska lägga oss att kolla på film. Imorgon blir det jobb, men bara i 4-5 tim. Sen blir det hemfärd till kolbäck, och jag tar med mig fanny :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0