partypeople

Åkte hem till jonas på förfest, hade riktigt kul :) Sen drog vi till bmb, vet inte mer än att jag hade jävligt roligt där också. Minnet sviker lite väl mycket men jag hade en bra kväll. Resten av allt skit som hände efter krogen orkar jag inte nämna mer än att det finns så äckliga människor så man inte ens kan gå ensam till bussen hem. Men kan ju säga att det är tur att man har bra vänner som hjälper en och tar hand om en! Tack för en kanon bra kväll iallafall :)

Nu är jag hemma i kolbäck, ska börja laga lite mat. Blir grillat & klyftpotatis som jag ska fixa :) Imorgon jobbar jag så det blir en lugn hemma kväll för mig. Ska bli  riktigt skönt mår ja säga! Tjingeling

Lite bilder ifrån gårdagen.
fråga mig inte vad vi håller på med..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0