ons

hemma ifrån jobbet nu.
Har haft överslag energi hela dagen, så illa så att Tessan trodde jag var full, och de andra haha.. Men det var skönt att skratta sig igenom jobbet :) . Fick sluta tidigare också, fanns inte så mycket att göra. Så jag tog mig till solstudion och sola innan jag åkte hem. Pratade med Adam påvägen, gjorde upp lite plance inför Valborg. Kan ju säga att de är en kille som gör en rå taggad! På fredag kommer vi och laddar inför lördagen :) Har suttit och pratat med mamma ett tag innan hon drog till jobbet. Nu ska ja ner och tvätta det sista sen börja packa ner allting. Sista natten i kolbäck, och det känns... HUR BRA SOM HELST! Får se hur detta går att klara sig utan mamma haha ;) .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0