lilla lady

Ledig idag, kan säga att det är så jävla skönt. Har legat i sägen hela dagen och inte gjort något alls. Fundera på att gå ut och gå lite, så man känner att man gjort något bra idag. Om jag nu hittar orken ;) .

i lördags var vi som sagt hemma hos Tessan, hade rå trevligt. Drog sen till bmb, fick tillbaka min plånbok :) (Y) inga pengar i dok! Vart inte kvar där så länge, jag tappa humöret helt, bröt ihop totalt... Helmer och Anna tog med mig hem till henne och kika på big brother och åt godis ist. Får säga tack till er tjejer för att ni finns<3


I söndags var det jobb halv tre till åtta, sen hem tilll kära kolbäck!
Nu ska jag upp och ta en cigg
och prata lite skit med mammsen :)
tjingeling
( bilder från helge kommer senare )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0