du är min svagaste punkt .

Igår blev det lite vattenkrig med grannen, gick ju sådär haha. Satt i solen och snacka lite skit med dm sen hängde jag med dom och köpte glass på lustekulla, de satt fint. Mot kvällen så tog jag mig in till västerås, mötte upp fanny och tog vi taxi hem till Robin. Han fyllde år i torsdags så han bjöd på lite fest. Å de var riktigt trevligt, kul och träffa nytt folk också :) Efter det så drog vi ut på krogen, blev bmb som vanligt. Men hade riktigt roligt där också, körde på dansgolvet och allt vad de nu var. Inte ofta ett helt gäng håller ihop hela kvällen. Följde med robin och dom en sväng till Harrys, men de sög ju haha så vi drog och åt.

Riktigt rolig kväll igår må jag säga! Idag så drog jag, robin och micke ner till stan och käka lite, blev en glass till efterätt också. Tror nog inte ja garvat så mycket på länge som ja gjorde åt dom där två :) sköna prickar. Tog tåget hem vid halv två. Då vare dags att leta påskägg med lillebror :) . Jag fick då bara cider i mitt, men de är ju inte dumt de heller. Nu har vi precis ätit påskmiddag, de satt fint det. Så nu ska jag ut och somna i solen, något trött!


like you
always have, always will do.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0