jävla helvetes dag

Finns nog ingen som är på så dåligt humör som jag är.

Igår blev det jobb från 10-15.00. De bad mig komma in och jobba på middag under kvällen för de behövde folk, och ja hade inga servetric kläder på jobbet så jag fick lov att åka fram och tillbaka till västerås (bor i kolbäck). Tillbaka på jobbet klockan 5, slutade 23.00. Springa till bussen för att hinna med den hem till pappa. När jag kommer in och sätter mig ner i soffan så går strömmen. Och jag är JÄVLIGT mörkrädd så spang ut på balkongen och satt mig där och vänta på att det skulle komma igång igen. Tog väl typ en kvart innan de gick igång igen. Så går jag och lägger mig, tror ni inte strömmen går igen? Jo och ja sitter längst in i ett rum som man måste gå igenom en garderob för att komma in. JÄVLIGT KUL, tårana spruta! Så ringde mamma hysteriskt så fick hon sitta och prata med mig i 40 min innan de gick igång. Somnade väl inte förens efter tre.

Väckarklockan ringde klockan 7 för att gå upp och tvätta.
Tror ni jag är trött eller? Inte nog med allt skit igår så
funkar inte duschen elller toaletten här hemma för de
renoverar. Inte nog med det måste jag gå till jobbet för
mitt buss/tåg kort gick tydligen ut igår och ja är fattig
som fan. 2 cigg kvar också.. HAPPPPYYY DAY!

jobbar 11-21/22 sen ska jag hem och SOVA!
ledig på fredag vilket ska bli jävligt skönt
+ att lönen rullaar in då också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0