inflyttad

Har fått i ordning i lägenheten nu, kanon nice :) . Får väl tacka johan för "hjälpen", eller rättare sagt skjutsen för mer hjälp än det fick jag inte haha.. Även mamma som inköpt mat&bra och ha saker. Tror hon saknar mig lite som ringt 3 gånger ikväll haha. När vi var klara med all uppackning så kände jag för att skäma bort mig och fanny med en pizza, första dagen i nya lägenheten så det var okej haha. Har precis färgat hennes hår :) . Även planerat vad och hur mycket alkohol hon ska köpa in till oss inför valborg, sen packat om på nytt. Imorgon blir det jobb 11-20.30 sen drar vi till uppsala med 21.00 tåget, så letat fram kläder och sånt så man är redo.

Nu ska vi sätta oss och kolla på nå tvplay program som hon tjatat om :) haha. De var allt för mig, hoppas ni får en bra helg. Det kommer verkligen jag ha. Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0