förstår inte..

PUTTE frågade mig igår om jag och Fanny ville förfesta med dom idag.
Och för en gång skull när man är ledig och kan göra det som jag och putte 
länge försökt planera in, men aldrig blivit av eftersom ja jobbar jämt.. 
Så sket ju det sig direkt.. 

Så tänkte bara berätta för dig att jag INTE ska förfesta med putte och dom..
eller aa MARTIIIIN. Så att DU vet och anledningen vet du nog själv om.

Nog om det, nu ska jag sätta dunka skön party musik
och börja fixa mig lite :) hööööööööörs!








Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha okeeeej... Här skriver vi och beter oss som man vore 15 år gamla :-) och nej du, jag vet inte till vilken anledning. Jag vet inte vad Putte eller någon har sagt till dig men Martin bestämmer själv vilka han vill hänga med/bjuda på förfest. Sen är det upp till mig vad jag tycker och tänker om det. Men det är väl ganska obvious att jag inte tycker det är så kul att han umgås med ett gammalt ligg som han ljugit & förnekat ovanligt mycket om (antagligen för han skäms så jävla mycket för det). Sen är det ju sjukt moget av dig att inte ens kunna svara på det jag skrev till dig på fb, det var inte så att jag var otrevlig eller något dylikt utan jag frågade dig en enkel fråga. Men som sagt, sjukt moget agerande! :-)

2011-04-08 @ 20:26:53
Postat av: Anonym

Ne men om han nu skämas så mycket för det så undrar jag varför du bryr dig och är så svartsjuk. Och anledningen till att ja inte svara på facebook var för att jag tyckte att vill man försöka med en person så borde man glöma allt som hänt innan, för att gå vidare. Annars funkar det ju inte om man ska bittra ner sig i det, och sen är det väl strunt samma eftersom jag är något han ångrar och ett meningslöst ligg. Så varför bry sig om det.

2011-04-09 @ 17:58:47
Postat av: Anonym

jag bryr mig pga det hände under tiden vi träffades. vilket känns ganska uppenbart, annars hade jag väl totalt skitit i det, för vafan e det o bry sig om....

2011-04-10 @ 16:02:02
Postat av: Anonym

ja om man ändå visste det..

2011-04-10 @ 18:18:57
Postat av: Anonym

klart du inte visste det, lömska människor berättar inte sånt!

2011-04-10 @ 23:17:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0