sunshine

igår jani..
Var bakis hela dagen så satt och försökte vara så trevlig som möjligt mot våra gäster, hur nu det gick. Vid nio/elva tiden kom Alexander och hämta mig. Åkte till Qwarn här i kolbäck och umgicks med folk. Hade riktigt trevligt även fast man fick en hel del alkohol på sig pga att folk inte kunde bete sig och börja bråka. Men jag hade kul :) trevligt folk ändå! Synd bara att DU alltid ska komma ivägen för allt roligt här, helt sinnessjukt.


Nu sitter jag och poppar musik, är själv hemma. Har tagit mig en återställare som hjälper mig att hålla mig borta ifrån ångesten. Synd bara att jag har en granne som hjälper mig minnas allt igår. Får se vad som händer ikväll. Vill bara här ifrån! Skönaste av allt är att jag snart flyttar här ifrån, rena drömmen! Ne nu ska jag ut i solen och njuta, försöka bättra på brännan lite så blek som man är.
tjingeing :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0