va händeeer

FREDAGEN var väl great, ja blev jävligt full, hade jävligt roligt, har jävligt STORA minnesluckor, och ja du ja vet inte. Var på förfest på hammarby sen mötte jag fanny på stan efter tio sen drog vi till silk. Var en toppenkväll :) Så som jag mins det iaf haha.


LÖRDAG var man riktigt bakis, tror inte ja mått så dåligt på länge. Kom iaf upp ur sängen, fixade sig lite sen var de dags för förfest. Var hemma hos Sandra med ett par stycken, de var trevligt. Jag gick förbi silk och träffa anna, stog även och prata med vakterna där de berätta lite om min kväll igår Haha. Hade tydlgien vart inne på kontoret, ramlat på backen, åkt vagn? och kommit ut med världens smile. Glad var jag iaf, och de är ju huvudsaken ;) . Sen skulle vi till Å/Å2. Men ja var nog bara där i 10 min innan jag drog hem. Riktig skitkväll vart det för mig.
igår (MÅNDAG) blev det en mamma dag, jag och hon åkte och handla lite i västerås. Fick med mig hårspännen, en tröja, en shorta till jobbet och lite smink med mig hem. Sen följde jag med henne till stallet. Ja nu är det så att våran gamla granne lurade i henne att hon skulle rida och de gjorde hon bra haha.. Nu försöker de få med mig någon gång också, får väl se hur det blir med det. Efter ridningen åkte vi hem och lagade lite mat, färgade även hennes hår. Sen vart det idol och allt annat som gick på tv :)
Idag (TISDAG) har ja inte gjort mer än att tvättat och städat här hemma. Ja förutom att ja suttit i snart en timme med ipoden och försökt radera och lägga in musik men ja fattar då fan inte hur man gör. Blir GAAALEN! Får väl ringa en vän, eller nå. Får väl se vad som händer idag, ska ta en lång prommis vilket ja ska göra varje dag tills på fredag har ja bestämt mig. Nu är det en vecka kvar tills ja ska börja jobba, börjar bli lite nervös huh?

jaja nu orkar ja inte skriva nå mer, går och röker. TJA TJA HEJDÅ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0