spåra-t

i fredags så började drickandet klockan två?! fråga mig inte. Vart lite party hemma hos robin stärling. Hade trevlig, var ju ensam tjej men ska väl inte klaga. ha-ha! Fortsatte kvällen på bill och bob vilket va rätt soft, slutade med lite efterfest  hemma hos robin.

lördags, jo var väl lagom sliten tjej. Låg helt deckan till klockan fyra då de rasade in folk hos robban. Började även dricka då, lagom segt. Hade lika trevligt som på fredagen. Senare så gick vi till en inflyttningsfest, men var väl inte lika roligt där. Drog med klas hem till någon annan på förfest. Sen drog vi förbi tabasco och sen bill och bob. Var väl rätt segt där så ja drog till bmb. Mycket minne har man väl inte ifrån denna kväll, men tur är väl det känner jag haha.. Fan råpackad man var, slutade med efterfest på Blåsbo vilket var höjdpunkten på denna helg. Hade jävligt roligt även fast minnet sviker rätt hårt.

idag kom mor min och hämta mig, hon kollade på mig och fråga hur ja mådde. Haha, ja jag var väl rätt sliten eftersom man inte somnade fören klockan 8 på morgonen. Åkte hem och sov en stund sen har ja suttit framför tvn med familjen, mamma, rickard och morfar. Valvakan var väl de vi kolla på och åt kräft/räk mackor, mums. men nu ska jag sova, natti :)

vet inte riktigt vad ja ska säga om denna helg.
har väl varit. ... konstig. jävligt konstig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0