Sometimes it’s hard to ease my mind to realize

lördags så vart det utgång på bmb med mina två tjejer. Hade då fan kul, men tiden rullade på för snabbt. Kännde som att man var där i en timme högst. Kvällen slutade i sala, haha.

söndag så tog jag och fanny i Sala. Spela kort och spenderade dagen framför tvn med god mat, massa godis och sånt. Kunde ju inte bli en bättre bakisdag :)

i måndags åkte jag till västerås, åkte hem till J. Chillade där ett tag sen gick vi till Ikon? eller vad han nu hette. Där var de grillfest med några killar och tjejer. Måste ju berätta att vi åt grillad annanas med kanel, hur äckligt det än låter så var det faktiskt gott. Haha, testa vettja!

Skönt att vakna och det står "SIM INAKTIVT", så nu har jag inget nummer längre, faaan vad sämst. Nu är jag hemma hos pappa, ska äta lite sen packa min väska och flytta till mamma. Men först blir det en svängrunda nera på stan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0